ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۳۴۹۱۸
همزمان با آخرین روز از هفته دولت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از دو واحد صنعتی در محور غرب مشهد بازدید کرد.
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

به گزارش بازارکار و به نقل از شاتا، همزمان با آخرین روز از هفته دولت و در راستای حمایت از شعار سال با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ، امیررضا رجبی مدیر کل صمت استان خراسان رضوی از دو واحد صنعتی سامان مبین البرز، تولیدکننده خمیر نقره و کالا کودک توس و تولیدکننده پستانک ، سرشیشه، شیشه شیر پلاستیکی و پوآر بینی در محور غرب مشهد و شهرک صنعتی توس بازدید کرد.

مدیر کل صمت استان در حاشیه این دیدار گفت: تمرکز فعالیت‌های اداره کل صمت خراسان رضوی در دولت سیزدهم، شفافیت امور در حوزه‌های سه‌گانه صنعت، معدن و تجارت، آسان کردن فرآیندها، رشد تولید و ظرفیت‌سازی با احیای واحدهای راکد یا نیمه‌فعال بوده که در یکسال اخیر نمود چشمگیری داشته است.

وی افزود: بخش عمده صنایع استان را صنایع خرد و متوسط تشکیل می دهد و ۹۰ درصد سرمایه گذاری این بخش مربوط به بخش خصوصی است که سهم عمده ای در اشتغال و اقتصاد استان دارد و این نشان می دهد که طرحهای توسعه یا اشتغال های ایجاد شده در استان کمترین وابستگی را نیز به بودجه دولتی ندارند.

وی تاکید کرد: عمده سرمایه گذاریهای صنعتی بخش خصوصی خراسان رضوی مربوط به صنایع غذایی، قطعه سازی، پلیمری، شیمیایی، سلولزی و صنایع معدنی می شود.

وی تصریح کرد: هم اینک پنج هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی فعال در استان وجود دارد که برای بیش از ۲۰۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده اند و یکی از محورهای فعالیت ما این است که این واحدها استمرار تولید داشته باشند.

برچسب ها:

ارسال نظرات